Monday 19 November 2012

hari baru ! :)


dah lama tak membersihkan sawang dalam blog nie. .  hahaah. . okay aku dah single. . n ckunk kene jalani idop tanpa dia disisi.. memang susah..  tp kene cuba. . sampai bila nak harapkan dia. . tgk. . bila dia dah pergi aku susah kerana aku sering bergantung pada dia. .  memang sayang. . tp nak buat macam mana dia dhjumpa yang lebih baik dari aku. . aku kene terima semua tu. . dah alang2 single nie kan.. bole lh buat pe nak. . bende pertama aku nak buat ialah potong rambut ! hahaha.. dah rimas dah rambut panjang nie..  bukan reti ikat betul2. . dulu dye yang selalu marah..  suruh ikat betul2. . hehehe..  skunk . .dah tade sape nak marah n amik peduli . so. . bende senag.  potong je rambut jd cm dulu. . mesti ringan je rambut. . :). . nak kne tunggu due minggu lg nk potong rambut. . alu tak mak aku pulak yang membebel ! :). . 

# my love never end ! :) 

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty