Thursday, 6 June 2013

come back !

its been a year ! ok lama sangt. .sorry blog coz aku bnyk menghilangkan diri ! busy lha. . macam2 jadi pada dunia aku nie. .  aku masih ada dye. . tu bb bole lg idop nie. . :). . ape2. . aku cuba tok kongsi kat cini okay.  :)

Tuesday, 14 May 2013

my horrible life begin !

tumpang lalu. .  fffuuuhhh ! fffuuuuhhh !!!! dah bersawang dah blog nie . lama tak update kan. . ??? macam nie lah jadinya bila sibuk sangat kan. . hahaha.. . btw kami masih berhubung (pasal ex) kami masih jadi kawan . dye still jaga aku ( bb aku degil sangat ) mmg aku mcm ni nak wat cm ne . kan. . aku mmg shuka bercakap dua tiga mggiu nie mmg nmpak ketara sangt. .asik nak becakap je kan. . tapi orang tak tahu ap aku rasa dalam aty. . berberapa mggu nie amat sukar bagi aku. .  entah lah.  .susah nk cerita kan. . aku betul punya banyak masalah kan smapai ape aku buat semua tak betul .. eerrr.. . kadang2 sakit aty ngn diri sendiri tahu tak. . macam tak boleh je setelkan sendiri.  mesti nak montak tlang orang jgk. .    nk wt cm ne. . mmg lemah pun  . ..  nk wt  cm ne. .
:). .
nnt aku cerita lagi . ad kerja nak buat kay. . bye smeua. .

Tuesday, 20 November 2012

rindu kakak tua saya ! :')

ary nie dapat gamba burung kakak tue too. .  rindunye kat dye. .  teramat rindu. . budak nye bijak. .  sangat bijak. .  baru berumur 1 tahun 9 bulan. .  bijak sangt. .  teletah dye. . walau baru dua hari kami ta jumpe. .  ase macam dh lame je.. rindu nye kat ko mamat. .  alu ak tau umah ko ckunk jgk ak g..  teringat bila aku duduk je atas motor dia un mula lah berlari kat ak ckp nk ikot. .  cakap je suruh tinggal dia mesti meraung. .  ya alllah. . bijaknye budak nie. . mandikan dye. . tidurkan dye. . mgkin bb tu ak terlalu rindukan budak nie..  rindu kan kamoo. . ad mase kite jumpe lg ye. .  bau ko. . bau bayi yang ak suke sangt. .  ak bile dah rapat ngn budak mcm nie lh. . ak mesti rindu sangt kat dye. .  tersangt rindu. .  mggu depan ko balik yee. . nk plokk ko. .


mamat ! :')



Monday, 19 November 2012

hari baru ! :)


dah lama tak membersihkan sawang dalam blog nie. .  hahaah. . okay aku dah single. . n ckunk kene jalani idop tanpa dia disisi.. memang susah..  tp kene cuba. . sampai bila nak harapkan dia. . tgk. . bila dia dah pergi aku susah kerana aku sering bergantung pada dia. .  memang sayang. . tp nak buat macam mana dia dhjumpa yang lebih baik dari aku. . aku kene terima semua tu. . dah alang2 single nie kan.. bole lh buat pe nak. . bende pertama aku nak buat ialah potong rambut ! hahaha.. dah rimas dah rambut panjang nie..  bukan reti ikat betul2. . dulu dye yang selalu marah..  suruh ikat betul2. . hehehe..  skunk . .dah tade sape nak marah n amik peduli . so. . bende senag.  potong je rambut jd cm dulu. . mesti ringan je rambut. . :). . nak kne tunggu due minggu lg nk potong rambut. . alu tak mak aku pulak yang membebel ! :). . 

# my love never end ! :) 

Sunday, 14 October 2012

Learn Something New :)

hai semua ! :). . . now ad hobi baru deh ! hhahhaha. .  yana mmg suka melukis sekarang tengah beljar melukis ala2 manga style gitu ! hahahhaha. . yana tak reti lukis orang.. orang lidi tak pe.. senag je. . bulat and garis ! haha. .  mule blaja lukis mata ! hidung, bru muka n rambut. . haha.. cm tebalik kn.. ?? ptot muka dulu. . hahaha..  tape janji blaja. . dulu nak belajar men gita.. belajar cikit pastu busy lupa dah. . haha. .  mcm2 kan. . ?? :D. .  tp tapa. .  jnji ad semangat nak belajar. . sekarang belajar melukis pula. . mmg dr dulu suka melukis tp seni yana len lh plax kan. .  ta sama .. nk lukis org.. last2 jd tulisan pula. .  cm plex je bnyi dye kn -_-". .  haha. . ape2 un seni setiap orang lain kan.  ?? so belajar mcm2 seni supaya tak ketinggalan. .  macm2 yana nk belajar. .  nk belajar photography, nk belajar bawa kereta ! okay yana tak berapa pndai bawa kereta kay. .  hahaha. .  yana tak suka skuter ! cm bodo je bwk. .  bb dah biasa bwk moto ade gear ! haha. .  kita hidup kene belajar macam2 jgn nk bajet bgus sngt kay ! hahah :P. . yana tak reti sangt. .  sangt tidak chntik mcm kamu semua buat ! :). .nk tgk tak seni yana cm ne ?? tgk bwh nie :


nie lakaran asal :D

nie lepas yana tambah warna ! :)

Friday, 12 October 2012

Kerjasama kami !

Good morning world ! hahaha. . hari ini 12/10/2012 aku bangun lewat sebab program semalam. .  memang penat sangat. . macam tu lah melayan kanak2..  sangat memenatkan . .tapi sangat seronok kerana segala usaha kami berhasil sangat. . dan dalam pada masa yang sama kami dapat menyatukan budak kelas yang selama ini dikatakan "berpuak". .  pada program untuk Sastera Kanak-Kanak semalam membuktikan kami boleh bersatu dalam merancana aktiviti macam tu . . sangat seronok semalam. . macam2 ragam. . macam2 cerita. . .  tapi kami boleh . . :). ..  terima kasih atas kerjasama semua. .  dan atas kerjasama mereka  program semalam disukai oleh guru besar sekolah itu.  . .<3 it. .  mcm tu lh yang kita nak kan. ?? hehe ^_^. .  setiap yg berlaku ad sesuatu disebaliknya. . program nie wat kita bersatu ! :). . aku suka keadaan kelass yang macam nie.  tq to pengarah program kita ! :). . haha. .  u r da best ! :). .


Gambar Kelas & Group Genap ! :)

GAMBAR KELAS ! :D

GROUP GENAP ! ;D



Wednesday, 10 October 2012

Sia-Sia


Assalammualaikum semua ! hari ni yana nak cerita tntg sesuatu yang dipanggil "kerja sia2 " hhhah .. kebanyakan orang sekelliling kita pasti ada yg tak puad hati dengan kita kerana apa yang kita miliki. .  walau kita dalam kekurangan pun. .  akan ada juga. . yang tidak akan puas haty dan menabur fitnah pada kita.. ada saja benda yang mereka ingin dari kita walau kita tiada apa yang boleh diberi. .  sesungguhnya insan seperti ini tidak puas dengan apa yang mereka ada dalam hidup mereka. . mereka inginkn dan inginkan lagi kerana mereka merasa menyakitkan orang len adalah kebahagiaan mereka. . :). .  mengatakan tantag seseorg itu sedangkan mereka tak tahu mereka juga melakukan kesilapan .. ?? sngt mengecewekn diri sendiri. .  btw jangn sik nk judge org hambakan diri. .sedangkn diri sendiri un sama juga. . apal=bila kita mengata orang kita sendiri yang akan merasai nya..


#sila lihat diri sendiri sebelum lihat orang ! :D
Blinking Pink Hello Kitty