Friday 3 August 2012

hepy bufdate to me !


hari nie genap 19 tahun umo aku ..  thanz pada kengkwn yang ingt kt ak kay. .  hahaha. . aku da tue. . now aku da besa aku kne lebih tabh. . cm yg mumy pesan pada aku. .  thanz mumy 4 the advice.  . . yana syg mumy. . n dady too . . hahah..  ape un aku ucpknterima kasih pada yang wish yana ary nie. .  :)). .  makin besa nie bkn bert tggungjwb.  n mkin bnyk bnde akn jd pade dry nie. .  jd..  kne bersedia lebih awal supye dpt harungi semuanya walau un mgkin nnt akan keseorangan. .  :)). 

#pagi tadi pkol 1 lebih terima pggilan dari seseorang. . . dulu penah pggil mumy. . dulu dye gne fb nme 'DHANISHAZ'..  dye kol n ucapkn hepy bufdate kt aku. . mule2 terkjut jgk bb da lma dye ilang.  . ingtkn dal upe kt aku.  rupenye. . dye sntiase ingt kt aku . thanz akak ..  coz ingt kt adik. .adik syg akak juge .. :)). . 

#thanz awa bb wish kite. .  syg awa sngt3. . :)). . 

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty