Thursday 27 September 2012

Dapat penyakit !

okay aku pecah rekod ! sebelum nie 3 ary aku ta tido bb tgk movie ! kali nie aku ta tido 4 hary bb ta bole tido satu n lg satu aku siapkan esemen psikologi. .  mmg psiko giler ak di wtnye. . nseb pagi td ada org yang menemani aku smpai kol 4 pagi. . thnz to mel (saya dan awak) . .  terima kasih teman yana. . hahah .. .  ape2 un pagi2 bangun kepala sakit sangt. . berat je. . terhuyung hayang diwatnye. .  sakit giler. .  bangun2 terus g bilik air. . munth2. .  eeerrrr ta tahn..  bpe kali kua bilik air da.. sakit sangt. . dada sakit. . kepala sakit . .  semua sakit. .  err..  sangt sakt sekarang. . aku arap malam nie dapt tido dengan lenanya.   sok xda kelass jadi arap bole tido puas2. .  hurm. .  muka aku ary nie sangat pelix. . kakak aku cakap muka aku biasanya merah. . tapi disebabkan tak tidur da jadi gelap sangt. .  ramai yang tkut tgk muke aku ary nie. . hahaha. . mmbe serumah aku lgi lah. . dye cakap muke aku mcam mayat idop ..  hahah. . betul lh budx too..  mcm2 kn. .  ishhh.. . nk tgk muke org yg teman aku ta. .?? nk tgk muke aku ary nie. .  tgk kt bawah nie .  :D. . hehe. .





budak yang teman aku ! mel ! gadis berselendang biru. .
awww <3 .   

muka aku hari ini ! mmg mcm mayat idop!

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty