Monday 8 October 2012

Tak ada apa ! :')

hyep semua ! mcm nie lh. . hubungn kami. .  aku bergurau smbil menyatakan perasaan aku. .  enth dia perasan ato tak. . kadang2 aku memang suka bergurau. . tapi ta selamanya kita nak bergurau kan. . ada masa. . tapi dia sentiasa anggp mcm too. . apa laa. . sekarang aku hnye senyum, diam dan bertindak dalam diam. . just jgn mencabar lh. .  aku masih boleh bersabar dengan segala yang berlaku.  kini aku terpakse berpura2 tak ada apa yg pernah terjadi dlm hidup aku. . haha.. mcm dowh pun ad tp nk wt cm ne. . kalu tak wt cm too aku yang terluka. .now just pretend  tht i am happy gurl ! haha. . mcm betul bodoh.. ! :). .  smile !! :D..  

# i just want u to know that i will love u for entire of my life !
n i want u to know that i miss all about you ! :')

# I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty