Saturday 28 July 2012

C.I.N.T.A @ L.O.V.E

kadang2 kadang kita tak seda yang kita melakukan sesuatu yang mgguris hati seseotang. . dan kadang2 kite tak sedar yag kita sebenarnye dah berubah dan itu mambuatkan dia tersiksa..  dan kadang2 kita lupa bahawa kita dicintai dan disayangi olehnya kerana sibuk melayan orang lain. .  tapi sebolehnya kita cpat seda n betulkn kesilapan kita kerana orang yang sanggup tggu kita, sntiasa menyayangi dan mencintai kita adlaah yang terbaik buat kita..  . kadang2 kita nie terlalu mengharap orang lain smpai tak seda depan mata. .  jika kita berpasangn..  jg lh pasangan kita dengan sebaik mgkin. . jgn pernh menyakitinya kerana dia pernh mmbalut luka di hati kita.. . pernah mnyelamtkn kita dr trus hnyut dibuai mmpi. .  pernah menjadikan kita sesuatu yang lebih baik. . 

# bagi aku cinta adalah sesuatu yang sangat cantik jika kita tahu menghargainya. . cinta tu indah bila kita boleh menjadikan nya seperti di dalam angan kita. .  cinta itu suci jika kita tidak mnotorknnya dengan masalah yang mendatang. . selagi ada tolak ansur  n sikap terus terang pasti semua akan mnjadi sempurna. .  :). .  sesungguhnya cinta itu yang membuatkan kita berasa disayangi dan sentiasa ada yang menemani walaupun kita jauh . .


# mencintai itu adlah sesuatu yang mudah tapi memberi cinta adalah sesuatu yang sukar buat seseorang. .  ingt. . seseorang  yang memberi cinta kepada kita benar2 cintakan kita. . dari org yang menerima cinta kita.. . 
:). . jgn cari org yang kamu syg. . tp cari org yang menyayangi kamu. . 

# dady, dady chenta haty my.. my tahu bnyak benda yang my buat salah. .  maafkan my . .dady. .  my arap nnt dady bole idop tanpa my disisi. .  :'D. . my sayang sngt kt dy tau. . :'D

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty