Tuesday 24 July 2012

start over again !

kehidupan bermula semula. . hee. . bukan ape . aku memulakan semula kehidupan aku dengan melupakan segala kesulitan yang aku pernah alami dulu. . kini. . aku telah mmberikn lembaran baru terhadap kehidupan aku. .  heee. . bukan ape. . sejak berjmpe dengan si dia tujuh bulan lalu. .  aku telah diberikan kejutan yang amat besar. . enth kenapa. . sejak bertemu dia. . aku rasa lebih tenang. . dan lebih gembira. .  aku seperti telah menemukan sesuatu yang sebelum ini telah hilang dari dalam hidup aku. . sekiranya die tiade mungkin sekarang aku msih dengan dunie aku. . hahaha. . blog lh dunie aku. . segala benda yang aku lakukan . aku  coretkan dalam blog. . kadang2 . .smpai ta seda ape ku merepek. . now aku ada dia. .dan dia lah penyeri dan pelengkp idop aku.. dan dia lh inspirasi aku. . :). 

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty