Friday 27 July 2012

rutin harian >_< !

rutin harian aku setiap pg adalah dengan text selamat pg kt dye. .  n pd kol 10 aku akn kjutkn dye bngun dari tidur. .  enth kenapa ..  aku dah terbiasa. . sekali ak buat. . hari2 . .aku buat. .  setiap hari. . tak kire sbtu ato ahd. .  aku akn kejutkan dia bngun. .  dia penah ckp. . jgn buat mcm tu lg. .  bb alu dye tade nnt mcm mne. . aku just jwb. . jgn hlg ape aku wt. . selagi dia ad ngn aku. .  aku ta nk ase khilangn. . selagi dia ad. . apa yg aku buat tok dia. . akn aku buat smpai lh dia tade nnt. .  mase tu brulh aku rase ta trok sngt. . bb aku da bg sehabis baik kt dye. .  dh tebiat ak mcm tu kan. . aku nk wt cm ne. .  tu rutin harian aku. . n aku jlnkn. . setiap hari. . 


# maaf kan mama. . 
mama dah terbiase lah papa. . 
jgn halang ye. . 
mama ta boleh. . 
mesti nk buat jgk. . 
:D

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty