Sunday 29 July 2012

kehidupan tanpa aku !

aku mencintai nye. .  dan aku tahu hubungn ini tidak akan kekal. .. aku tahu ini slh. . tapi yg aku pasti aku syg dye. .  mgkin kerana dia pndai mengmbil haty ku. . dan mungkin kerana kami pernah bersama. .  aku sngt mncintai dia, .  kalau benar sekarang nie adalah masa tok kami berpisah aku kena radha. . tp aku cume arap aku nk tgk dye btol2 brubh. .  ak nk dye btol2 cm zaman knk2 dye. .  ak nk tgk dye gmbira tnpe ak disisinya. .  ank nak dye hidop dngn dunia dia tnpa aku. .  aku nk dia jgn ingt aku. . biar ak je yg ingt, menngis rindukan dia. . aku tak nk dia terluka. . aku tak nk dye merana. . biarkan aku yang melakukn semua itu. . biarkan aku yg menngis. .  bia kn aku yang merindukan mu . . .  kerana setiap yg berlaku adlh slh dan silap aku sendiri. . maafkan aku sayang. . :')

No comments:

Post a Comment

Blinking Pink Hello Kitty